Munkavégzésünk során elsődleges célunk a legjobb minőség biztosítása. Úgy gondoljuk, ha Ön megtisztel bennünket bizalmával, a mi feladatunk a ránk bízott munka kifogástalan elvégzése, a legmagasabb, gyári színvonalú alapanyagok és technológiák alkalmazása.
A minőség biztosításának érdekében egy gyári eljárásnak megfelelő bevonatkészítési rendszerrel dolgozunk. Technológiánk előkészítési része a régi festékek teljes, vegyszeres fürdőben történő leoldása és az azt követő üveggyöngyös szemcseszórás. A nyers keréktárcsákon ezután kézi hibajavítással elvégezzük a peremeken található sérülések kijavítását, szükség esetén feltöltését, illetve egyéb, észlelhető felületi hibák javítását. Az előkészítési fázist követően a tényleges bevonatkészítési műveletrend két réteg, porszórt, majd hőkezelt alapozással kezdődik, mely a rákerülő fedőszínnel harmonizáló árnyalatú, leggyakrabban világosszürke vagy fekete, és több fontos szerepet tölt be a bevonatrendszerben: biztosítja a fémfelülethez való tapadást, elzárja a festékréteg sérülése esetén a nedvesség nyers fémfelületig történő eljutását (korrózióvédelem), valamint biztosítja a rákerülő további rétegek megfelelő tapadását. Az alapozás elkészülése után a színréteg, azaz bázisfesték felhordása speciális, hőálló, vízbázisú folyékony festékekkel történik, melyek gyöngyörű, gyári esztétikájú megjelenést biztosítanak. Mivel ezek a festékek önmagukban csak dekoratív rétegként alkalmazhatók, tehát karc- és kopásálló tulajdonságokkal nem rendelkeznek, a bevonatrendszer felépítésének folyamatát egy porszórt, gyári minőségű, magasfényű akril bázisú (vagy igény esetén matt poliészter) lakkréteg felhordásával zárjuk, majd a teljes bevonatrendszert egyesítő, "beégető" hőkezelésnek vetjük a keréktárcsákat alá, mely speciális hőkezelő kemencékben történik, 160 fokos hőmérsékleten, 15 perces időtartamban. A végső hőkezelés alkalmazásával a teljes bevonatrendszer egymással térhálós kötést képez, azaz egy egységgé válik a felületen, az egyes rétegek egymáshoz és az előkészített fémfelülethez is kötnek. A hőkezelő kemencéből kikerülve, és visszahűlve a bevonatrendszer tökéletesen elnyeri végleges tulajdonságait, azonnal szállítható, gépkocsira szerelhető.
Kiegészítő szolgáltatásként szükség esetén tudjuk vállalni a keréktárcsák alaki javítását (görgőzés) illetve teljeskörű megoldást biztosítunk a manapság divatos bicolor kivitelek elkészítésére is, melyet CNC esztergált, szálcsiszolt, gyémántvágott felni néven is hívnak.
Színválasztékunk a legnépszerűbb színeket tartalmazza, a Galériában található fényképeket igyekeztünk úgy összeválogatni, hogy a leggyakrabban használt színeink megtalálhatók legyenek benne.